dissabte, 13 de març del 2010

PREMI


Bé, http://socmestre.blogspot.com m´ha passat un premi anomenat Kreative Blogger el qual porta com a normes escriure 7 coses sobre un mateix i després passar-lo a 7 blogs més.
1.Aquest blog va nèixer amb les ganes d´una mestra per compartir un món senzill i a l´abast de tot hom que estime els infants i els titelles.
2.Sóc mestra d´infantil i altres coses més...Crec que els titelles són una bona eina per gaudir amb els infants i aprendre [aprendre amb el joc, la creativitat, amb personatges inventats i propers]
3.Visc al costat de la mar i la muntanya " La Safor" .
4.La Festa que més m'agrada: la quotidiana . Gaudir de tot i de tots.
5.M'agrada fer passejades per mons imaginaris i després tornar a la terra.
6.Tot i que a vegades m'he trobat amb obstacles , de tot s'aprén i segueix aprenent.
7.No sé pas on vaig estar abans d´arribar aquí, un 9 de Novembre allà per l´any 1.957.
No sé pas quan el meu llapis va aprendre a dibuixar, el meu pinzell a pintar i el meu cap a inventar somnis…
No sé pas perquè els núvols i les ombres es dibuixen tots sols, però m´agrada mirar-los.
No sé pas els dies que em queden per acabar de creixer, però tot el que veig em fa gaudir…
Encara no sé que he vingut a fer aquí, però m´agrada estar.
No recorde quan em va vindre al cor el ser mestra, però m´agrada estar amb els infants i aprendre d´ells i amb ells. M´agrada l’escola viva, plena de sorpreses, de paraules, de jocs, de vida…
Una escola amb temps per explorar, per descobrir, per escoltar, per pintar, per jugar, per cantar, per aprendre a dibuixar somnis i fer-los realitat…
I en això estic.
I fora de l’escola m´agrada inventar contes, escriure, dibuixar-los i contar-los. M’agraden les coses petites i els petits moments i … viure.
El passo :

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada